onsdag, oktober 12, 2005

Glamourspørsmål fra leser: Hårfjerningsprodukt

Kjære glamourbibliotekar.
Jeg har fulgt ditt eksempel - jeg vokser min leppe og tilliggende områder. I går var en ny voksedag, og da jeg lå på benken, spurte hudpleieren om jeg ville prøve deres nye hårfjerningsprodukt. Dette er visstnok like godt som laser - det er en to kremer man smører på etter voksingen, og vips (etter 10-12 ganger) skal hårveksten være nesten borte. Det er dyrt, men "Men såååå mye billigere, og mindre vondt en laser". Det er visst testet i Portugal og der er de så fornøyde. De er visst ekstra hårete der?

Her er det mye å spørre om:
1. Stoler vi på at det funker?
2. Er det verdt å binde seg til samme hudpleier? For så mange ganger?
3. For så mange penger?
4. Ville en hudpleier selge et produkt som, på sikt, vil gjøre tjenestene hennes overflødige?
5. Er portugiserne virkelig så hårete?

Og prisen? Jo, den nette sum av 400,- pr. gang. Og ganget med 10-12, blir jo det hele ganske svimlende.

Hilsen Barte-Samantha


Kjære Barte-Samantha,
Du stiller sentrale spørsmål her og er kritisk til tilbudet du fikk. Det forstår jeg godt. En krem som stanser hårveksten høres umiddelbart litt suspekt ut... Og det er mye penger. Og man vet ikke hvilke bi-effekter det kan ha. Jeg kan bare snakke for meg selv, og jeg hadde nok ikke gjort det. Det høres veldig unaturlig ut for meg. Men nå er ikke jeg portugiser heller... noen som har kjennskap til portugiseres hårvekst?
Lykke til, stol på magefølelsen og tenk deg nøye om før du tar et valg.

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg