onsdag, mai 24, 2006

Aaai såå thä saaaaain

Sist fredag var det nytt program på ettermiddagsstyrketimen på Sats. Instruktøren brukte core-steppene i mye større grad og det var morsomt. MEN: Som låt til bicepsøvelsene spilte hun "The Sign" med Ace of Base, og noe mindre motiverende kan jeg knapt tenke meg. Den slappe rytmen, de umotiverte gneldrende stemmene og den ekstremt dårlige engelskuttalen fikk meg til å ville legge meg ned på gulvet og hyle istedet for å løfte vekter. Jeg skulle ønske de kunne spille litt mer Earth,Wind&Fire og den slags på Sats - ikke bare It's raining men og Celine Dion-ballader med kårni dancerytmer.

1 kommentar:

Anonym sa...

Apropos dårlige Ceilne-ballader med dancerytmer: Den derre I drove all night (som både Cyndi Lauper og Roy Orbison har gjort før - husker ikke hvem som var først) hvor hun står og slår ut med armene i musikkvideoen i beste BoyZone-stil: Den er såååå kul! Mulig jeg er politisk ukorrekt nå, men jeg gauler og synger med på broa hver gang jeg hører den (unntatt hvis jeg kjører bil, for det funker dårlig å stå sånn med armene da har jeg hørt...).

*mumlemumle* my arms open wide, this fever for you is just burning me UP insiiiiiiiiiiiiii-hiiiiiiiiide!!!!

Populære innlegg