fredag, mai 12, 2006

Sko


Jeg har vært i samtlige av byens skobutikker i strekningen Majorstukrysset - Oslo City. Det tok nesten fem timer. Og jeg kan oppsummere årets "pensko" (ifølge disse butikkene) slik:

*Spisse slingbacks (jeg trodde det var helt ute nå) med passe lav hæl
*Runde ballerinas, helt flate
*Litt runde og veldig fine men altfor høye pumps/sandaler

Da er det ikke lett for den som vil ha rund tupp med litt hæl. Jeg får fysisk vondt av å se på spisse sko (kanskje fordi jeg klemte ihjel lilletåa mi i et par i fjor). På Corso Como i Hegdehaugsveien var utvalget litt annerledes, mye finere, men det var fordi det stod Marc Jacobs under skoene.. da er det på en måte PRISEN som er litt kinkig igjen.

Forøvrig er det opphørssalg på Victoria sko i Grensen - synd, for den butikken likte jeg godt.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg