tirsdag, mai 02, 2006

Vårrengjøring i klesskapet

Nå er det på tide med en ny runde i klesskapet. Jeg har glodd stygt på to stk ullgensere der inne i evigheter, men jammen var de gode å ha i går på 1.mai-piknik på Brønnøya. Grisekaldt!! Men nå skal de legges vekk. (Blir det kaldere enn dette, får jeg heller gå for lag på lag. Om det så blir tjue lag.)

Jeg mistenker meg selv for å ha gjemt enda en eske med sommerklær på loftet. Jeg kan da ikke ha sendt alt til Frelsesarméen...? Jeg har klærne fra de to siste årene, samt de fra 2001 og tidligere. Men det krever sterk motivasjon for å begynne å lete. Jeg får kvinne meg opp.

Jeg oppfordrer herved alle lesere til å rydde sine skap også - sammen er vi sterke!

3 kommentarer:

Anonym sa...

God ide når det blåser så sterkt at hagearbeid er FOR slitsomt!

Glamourbibliotekaren sa...

Er det klestørke-vind?

Anonym sa...

OMMM det er!!Luftedag i garderoben er kanskje det beste i dag.

Populære innlegg