torsdag, juni 29, 2006

Denne lista fant jeg hos Linda, og adopterer den herved:

Beste...

dagen denne uken:
I'm getting married in the mooooorniiiiiing... Ding dong the bells are gonna chiiiiiiiiiiime... (bortsett fra at det er i tinghuset og ikke i kirken)
klesplagget akkurat nå: Den nydelige kjolen som henger i skapet mitt.. klar til å brukes i morgen. Jeg har aldri i mitt liv hatt et så vakkert plagg!
ferieminnet: Å kjøre inn til Oslo om sommeren, sove på en sofa, høre trikken og trafikken om morgenen og oppdage byen. Det er noe man går glipp av når man har bodd her i 11 år.
bok i sommer: Ikke helt sikker ennå, men jeg har lånt noen Toscana-relaterte romaner + selvfølgelig Lonely Planet og faglitteratur om stedet.
dvd i sommer: Så langt har det vært Arrested Developments to første sesonger, men jeg holder også en knapp på Simpsons og Seinfeld og siste sesong av SATC.
motemagasin:Det varierer. Engelske Red var en favoritt og er det kanskje fremdeles. Vogue såklart. Ingen av de norske i allefall.
badested i sommer: Jeg foretrekker barnevennlige strender ettersom jeg er så pysete, så den ved Henie Onstad er fin! Ellers: Sundsand... håper på finvær i Trøndelag på sensommeren.
plassen hjemme: Lenestolen er bra, det provisoriske spisebordet er en stor favoritt, men balkongen vinner alltid.
drikken: Appelsinjuice, vann, alltid te.
tingen fra Apoteket: Ibux
frukten: Ananas
treningen i sommer: Sykkel i Toscana, ellers vanlig trening på Sats.
butikken på nærmeste kjøpesenter:.... det må bli H&M
farge på neglelakk i sommer: Blekrosa
reafynd i sommer: Den lyseblå bikbok-kjolen som jeg kjøpte til 50% selv om en god venninne har den...
pryl: Denne fine Mac Powerbook G4 med 17" widescreen-skjerm som jeg sitter foran nå!
godiset: Mövenpick Caramelita-is
dyret: Balder, som alltid.
yrket: Glamourbibliotekar
musikken: Bach, bach, bach. Og Stevie Wonder og John Coltrane.
tiden på døgnet: fridag-formiddager!
årstiden: Akkurat nå? Sommer. Ellers? Høst. Og vår.
vennen: Han som ligger og sover dypt etter å ha sittet oppe til halv fem for å skrive tale til meg...

Ingen kommentarer:

Populære innlegg