onsdag, juni 07, 2006

Jakker

Jeg må innrømme at jeg synes det er litt vanskelig å kle seg nå i denne årstiden. Det man tar på når man skal gå TIL jobb, er garantert helt feil når man skal gå HJEM. Jeg har ennå ikke funnet mellomtingen mellom trenchcoat og hettejakke, men uansett hva jeg velger må jeg jo gå med den over armen når jeg går hjemover.


Denne jakka fra Dorothy Perkins er ganske kul og kjekk og grei, men jeg tror kanskje jeg er på jakt etter noe mer feminint og klassisk. Denne blir jo litt i samme stil som de fire hettejakkene jeg veksler mellom for tiden.



En blazer er kanskje tingen. Nå har jeg allerede tre-fire, men de er nok for store. Denne fra Gina Tricot er ikke dum.


Også har jeg jo en vintage skinnjakke som minner om den nedenfor her, men med enda lengre "snipper" i kragen.. Syltrang men kul. Og varm. Passer ikke helt til varme ettermiddager i allefall.

Hvordan løser dere jakkeproblematikken i disse dager?


1 kommentar:

Anonym sa...

ei stor veske.

Populære innlegg