torsdag, juni 08, 2006

L'oreal-reklame

L'oreal har vel ikke de mest spenstige tv-reklamene til tross for at de ofte har klart å huke inn store kjendiser. Vendelas telefonsamtale med mamma om den nye hårfargen til Garnier minner om reklamene på femtitallet... Og i går så jeg den nye reklamen for L'oreals lipgloss - med Scarlett Johansson som modell. Hun har i utgangspunktet litt rare lepper, og det ble ikke spesielt vakkert med den supershiny lipglossen... hun bør nok holde seg til litt mer diskrete leppestifter tror jeg. Hun så ikke helt tilregnelig ut der hun satt og smurte på i mengder. (Jeg synes hun ser ut som et barn som spiser jordbæris og har søla rundt hele munnen)


2 kommentarer:

Snart tretti sa...

Hehe, Ja less is more altså!
Sånn jeg kan prestere å se ut de gangene jeg skal forsøke å sminke meg med leppestift- en god grunn til å heller være naturlig...

Glamourbibliotekaren sa...

Leppestift er en bra ting! Problemet er: Har man lepper som Scarlett Johansson eller Angelina Jolie, bør man kanskje ikke bruke lipgloss som forstørrer :-D Men ellers er jeg veldig for leppestift, det må jeg si.

Populære innlegg