lørdag, august 19, 2006

Glamourbibliotekarens favoritter: Hårpleie


Etter at jeg skrev litt om hvilke hudpleieprodukter jeg likte, var det noen som etterlyste en lignende sak om hårprodukter. Jeg tar oppfordringen:

Shampooen jeg bruker nå, og som jeg er veldig fornøyd med, er Creme de Coco fra Bumble&Bumble. Balsam fra samme merke; Alojoba.

En gang i blant bruker jeg hårkur fra Redken, nemlig All Soft Heavy Cream. Sebastian potion 9 er en klassiker og long time favorite, og egner seg bra som en slags leave-in conditioner. Kiehl's creme with silk groom er fin å ha i håret før styling, og er ekstremt drøy. Phyto 7 er en slags fuktighetskrem for håret. Jeg bruker sjelden masse stylingprodukter, men Redkens Traction er fin når man vil ha litt texture i håret. Jeg foretrekker den framfor f.eks. mousse.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg