mandag, august 21, 2006

Ny frisk!

Nå er det på tide å komme i form igjen etter sommerens late dager. Det italienske kostholdet med hvitt brød, pasta og is ble hengende igjen lenge etter hjemkomsten, og det kjennes jammen. De ekstra kiloene er ikke spesielt velkomne! Men nå er høsten snart her, man kommer i rutiner på jobben, kanskje også i matveien - og ikke minst mht trening.

Belønningssystemer kan virke for noen, muligens også for meg - jeg har en Paristur i vente, og det er noen parfymeflasker jeg gjerne skulle hatt kloa i... I mellomtiden finner du meg på Sats.
Bordtennis er også trening.

2 kommentarer:

Mari sa...

"Har ikke råd til å reise til Hammerfest" blabla;)

Prioriteringer, jenta mi!

Glamourbibliotekaren sa...

No offence, men å gi sin nybakte husbond en reise til Hammerfest i morgengave var ikke helt det jeg hadde planer om - det ble nok Paris, tenk! :-)

Populære innlegg