torsdag, august 17, 2006

Ny leppestift


Jeg trodde egentlig jeg hadde det jeg trengte av makeup for en stund, men i går måtte jeg krype til korset og kjøpe en lekker leppestift fra Yves Saint Laurents høstkolleksjon. Den ligner i allefall ikke noe jeg har fra før, og det er et positivt tegn. Den er creamy og ikke glossy, ikke glitrete, ikke noe shimmer. Bare myk. Fargen er en slags kjølig plommerød, perfekt for høsten. Man ser virkelig polished ut med den, selv når man ikke har så mye annen sminke på. Jeg er lei av glitter og shimmer og ønsker leppestifter av denne typen hjertelig velkommen tilbake.


(det er den mørkeste av de fire på bildet over)

2 kommentarer:

Glamourbibliotekaren sa...

Bare hyggelig! Trøffelnesa står alltid til din disposisjon.

(Med den farten jeg har stappet i meg pasta og brød i sommer må jeg jo snart handle i den avdelingen selv, for magen eser jo ut..)

Anonym sa...

Från säkra källor vet jag att ni båda hittade *riktigt* fina saker på er shoppingtur. Toppen! Och genom en konstig slump tittade jag på samma läppstift nästan samtidigt. Jag köpte inget då, men kommer nog att göra det snart.

Populære innlegg