onsdag, september 27, 2006

Etro




Nå er det Milanos tur til å vise vårmoten, og Etro er med sine flotte kjoler som vanlig noe for seg selv. Det er de også på parfymefronten - temmelig unike dufter med mye røkelse i. Til den hvite kjolen ville jeg bruke Etra, en herlig parfyme som det er vanskelig å beskrive. Litt friskere enn de andre Etro-duftene, men med mye personlighet.


Til den svarte kjolen ville jeg bruke Messe de Miniut, en helt spesiell parfyme som jeg er veldig begeistret for. Noen synes den dufter som inne i en katolsk kirke, derav navnet kanskje, mens andre sier den dufter som et rått kjellerbibliotek med mugne bøker. Absolutt noe for en bibliotekar, med andre ord. Uansett; jeg liker den svært godt!



Jeg blander ofte disse to parfymene også - det funker veldig bra. Alle Etroparfymene er skapt for å kunne blandes med hverandre, så sist jeg var innom Bergdorf Goodman fikk jeg en real samling av testere så jeg kunne leke mad scientist.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hmm... Bergdorf Goodman høres ikke ut som om det er i Norge. Vet Glamourbibliotekaren eller andre om disse parfymene er å få kjøpt her?

Glamourbibliotekaren sa...

Nei dessverre - Norge er et uland når det kommer til vidunderlige parfymemerker, så man må nok bero seg på å handle sånt når man er langt utenfor Norden.

Populære innlegg