fredag, oktober 20, 2006

Glamorøs fredag

Noen tar taxi når det regner...

Det er noe ekstra klassisk glamorøst over å gå til jobb en mørk og regnfull morgen i svart trenchcoat, paraply og en fin leppestift (Trenchcoaten er fra New York og leppestiften er MAC Viva Glam IV). Ellers: Langt lilla glassperlebånd rundt halsen, oppsatt hår og småblomstrete bluse innom svart v-genser. Diskret 1800talls-glamour. Planer for helgen: Ikke stort - hjelpe glamourgemalen med å flytte inn i nytt øvingsrom og sortere noter (evt. klassifisere dem etter UDK, haha). Dessuten kom nyeste UK Vogue i posten i går, så da har jeg lesestoff for noen dager framover. Jo, også er det jo ny Woody Allen-film.

Ha en fin dag alle sammen!

8 kommentarer:

Anonym sa...

Jag är helt klädd i svart med glamourösa läppar (NARS Flair, en snygg röd som passar till de flesta). Och nyklippt hår, hurra! Jag tror jag äntligen har hittat en bra frisör, och hon finns bara två kvarter från mitt hem.
I helgen kommer jag att träna, gå på kammarmusikkonsert, baka bröd, och kanske se den nya Woody Allen-filmen även jag.

Anonym sa...

Jeg kjörer lett bibliotekarstil: tweedskjört i pen-modell, höyhalset, mörk turkis genser med lett puffede armer, höye brune stövler med höy häl og min knallröde trenchcoat over det hele. Den gjör meg glad og legger et smil på mine rödmalte lepper. Skal höre Wagners Sigfried enda en gang i morgen, men utenfor salongen (jobber). Så Valkyrien forrige helg, er ingen Wagner-elsker, men det var helt fantastisk! Kotymer Bente Lykke Möller, Regi Staffan Waldemar Holm og Nina Stemme som Sieglinde- helt utrolig! Gleder meg til å höre henne igjen i morgen! Ciao

Ane sa...

Jeg er generelt bare imponert over den høye glamfaktoren dere klarer å presentere så tidlig en morgen. Og til deg glamourbibliotekar, som attpåtil klarer å skrive en post om det...

Jeg har gjort så godt jeg kan med sorte, smale ullbukser, sorte ballerinasko, en grå singlet med en turkisaktig cardigan over. Og selvsagt øredobber i varianten lysekrone, med turkise og blanke steiner.

Blir fredagen glamorøs? Vel, jeg er invitert til noen som pleier å servere fabelaktige cocktails.

Glamourbibliotekaren sa...

Så glamorøse dere er, jenter! Flott at dere tar Glamorøs Fredag alvorlig! :)

Mari sa...

Hei!
Jeg har et "glamouröst" spörsmål: Min bo-kompis feirer bursdag i helgen med tema politi og mafia. Jeg forestiller meg selv i en Marlene Dietrich-stil,men er åpen for forslag.
Litt glamourös er jeg idag også, med Chanel Extracils på vippene og cappucino fra café i magen.

Anonym sa...

Huff... Jeg stryker i kategorien Glamorøs Fredag, her må det bli skjerping!

Jaja, har i alle fall på mascara, og selv om jeg tusler rundt på kontoret i designer-jeans, så hjelper ikke Ulvang-ullgenseren jeg har på meg heller. Til mitt forsvar så har vinteren kommet her i nord og sykling til jobben hjelper heller ikke på min glamorøse livsstil... Men jeg tar oppfordringa!

Glamourbibliotekaren sa...

Mari: Legger spørsmålet ditt ut på hovedsiden og svarer på det der! :)

Kammerpike: Hmm, kanskje XXL og lignende sport&fritid-butikker? Jaktbutikker? Noen som vet noe konkret?

Anonym sa...

Lord & Lady ved Blomqvist kunsthandel har oilskin-jakker!

Populære innlegg