onsdag, januar 17, 2007

(Finn stilen) Glamourspørsmål fra leser: Bryllup i Paris


Hei!

Jeg skal til Paris og være vitne på en vielse på ambassaden i februar. Vielsen er en kort affære på en fredag formiddag, troligvis etterfulgt av litt lusking i byen og en litt fin lunch (jeg kommer til å foreslå kaker på
La Durée (ja, jeg hadde vært der LENGE før Carrie åt kaker der alene). Tror nok det blir middag også senere, så det er nok et heldagsprosjekt. Vil gjerne ha mine høye brune støvletter, men vi får se.



Hei!
Nå vet jeg ikke hvordan disse brune støvlettene dine ser ut, men jeg tok utgangspunkt i et par fra Gucci og laget en collage over dem. Jeg synes du skal gå for kjole fremfor skjørt og topp; f.eks. en langermet mønstret variant lik denne fra Issa. Litt avhengig av været såklart, men en smokingjakke ville egne seg vel så bra som den tradisjonelle trenchcoaten. Og med en innsvinget jakke er det lettere å finne en passende liten veske også - kåpe og selskapsveske blir litt ubalansert, så jeg tror dette er en smart løsning (Smokingjakke fra 3.1 Phillip Lim og veske fra Bottega Veneta). En klassisk parfyme er et must, og glitrende gullsmykker som tar opp metalleffekten i veska - f.eks. øreringer fra Tiffanys og dette kjedet fra Erickson Beamon med flotte blad-detaljer.

God tur til Paris og ha det fint i bryllup!

mvh
Glamourbibliotekaren

Ingen kommentarer:

Populære innlegg