fredag, februar 16, 2007

Glamorøs fredag


God morgen alle sammen! Og beklager til dem som evt befant seg på samme buss som meg, to minutter etter at jeg hadde tatt på Chanel No.5... (men kun én spray! Buss ble plutselig en nødvendighet i dag ettersom jeg har høyhælte støvletter. Håper jeg ikke kvalte mine medpassasjerer...)

Moteuka fortsetter med flere visninger i dag, rapporter følger naturligvis. Forøvrig svært deilig med helg, som forhåpentligvis byr på konserter og en god bok etter en noe hektisk uke.


Eders,

Glamourbibliotekaren.

11 kommentarer:

Mari sa...

Jeg er ikke så glamourös nå på dagtid, men i kveld skal vi på teater, og da skal jeg ha på meg kjole, höyhälte stövletter og röd leppestift!

Anonym sa...

Glam-nivået er heller lavt hos Glamingeniøren i dag, jeg er blitt syk... Holder meg under Røros Tweed Champange-bobler pleddet mitt i Vera&William ull-undertøy og Juicy Coutoure bukse og genser.

Hadde jeg bare hatt en hushjelp som kunne ha tatt helgevasken og laget meg te... :)

Anonym sa...

Nyklippet, ørepynt og litt mer sminke enn daglig. Mange komplimenter:-) Klar for helga!

Anonym sa...

God fredag! Har akkurat sett på bildene fra Margaret Howell's show ved London Fashion Week, utrolig fint håndverk og skikkelig glamorøs-bibliotekar-stil.

-t-

Glamourbibliotekaren sa...

Anon: Takk for tipset! Har ikke rukket å sette meg inn i London ennå, heller ikke Stockholm - jeg får ta helga i bruk.

Anonym sa...

Ikke superglamorøs, men har sølvsmykker med lilla stener og lilla øyeskygge for å matche lilla topp. Og en kremhvit lang ulljakke med en fin krage. Så litt mer velpleid enn til vanlig, i hvertfall.
En kollega kommenterte at det så bra ut, og jeg fortalte om Glamorøs Fredag-konseptet. Mulig hun stiller mer glamorøs neste fredag. :)

Anonym sa...

Ikke spesielt glamorøs - men jeg har ny Marc Jacobs-trøye med rødhette og ulven. Salgskupp :-D
Ellers lurer jeg på Audrey og denne bøttehatten. Er den ikke litt teit?

Glamourbibliotekaren sa...

Anon: Jeg syntes den var ganske teit på catwalken i fjor da Balenciaga forsøkte å gjeninnføre den. Men på Audrey i "How to steal a million" var den fab! :)

Anne-M sa...

Små-glamourøs dag idag, kun svart.
Svart drainpipe, svart oversized cardigan, og svart t-shorte.
Spriter det litt opp med knall rødt smykke i "perler" og en liten silkesløyfe.
Litt ekstra fin sminke, med øyenskygge i lys fersken og shimmer, og en lancome maskara som gir mye volum.

Elin Gammelmo sa...

jeg føler meg glamorøs fordi jeg er nesten frisk igjen fra influensaen her jeg drikker nytrukket te og sitter i min gap-flanells(herre)pysjamas og blir oppvartet av min mann :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Bra innsats alle sammen, dere høres glamorøse ut! :) God bedring til de som er syke!

Populære innlegg