mandag, april 23, 2007

The Lipstick Librarian og Barbapapa

Og da kan jeg jo like gjerne presentere mine egne tøyvesker, som jeg skal bruke i større grad når jeg handler mat:


The Lipstick Librarian: Velbrukt og småslitt, med den herlige logoen til The Lipstick Librarian - "She's bold! She's sassy! She's helpful!" Vasket flere ganger og ikke strøket, som dere ser... Den burde nok få en omgang med jernet.



Barbapapa: Denne kjøpte jeg i en tegneseriebutikk i St. Germain i Paris; det var første gangen jeg så Barbapapa i voksen alder. Men nå har han jo virkelig fått en renessanse - bøkene og små Barbapapa-figurer finnes overalt, til glede for nye og gamle fans.


2 kommentarer:

Anonym sa...

Barbafamilien veske! Elsk! <3

Anonym sa...

ååå vilken underbar! tror min villiam skulle älska en :)

Populære innlegg