søndag, juni 17, 2007

Dagens glamourtips fra Glamourbibliotekarens mamma:


Mitt glamourtips i dag:
Lysegrønne teblader i tekanna, fra temynten, peppermynten og sitronmelissen. Velvære starter innenifra! Av dufter vil jeg anbefale pinseliljer, den hvite, fylte gammeldagse sorten som fremdeles blomstrer fordi den står i skyggen. Og de yndige rosa små bruderosene fra hekken som stikker mer stikkete enn noe annet. Og den solvarme duften av stemorsblomster som mest minner om små kattungeansikter! Så en frisk gåtur uten skritt-teller gjennom en allé av hundekjeks og karve. Det er en liten forskjell på de to: Karveblomstene er litt mindre og går litt over i svakt rosa. Mine føtter er iført lyseblå masaisko - så klart!

Ha en fin søndag! Hilsen glam-mamma.

Takk i lige måde; nå lengter jeg hjem!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Det hørtes virkelig idyllisk ut, og en herlig blomstereng. Min pappa sverger også til masaiskoene :)

Glamourbibliotekaren sa...

Jeg også! :) (etter jeg testet dem, har jeg brukt dem veldig mye - ble fort vant til dem)

Populære innlegg