torsdag, juni 07, 2007

Dagens glamourtips: Sykkeltur



I går kveld syklet jeg og min glamourgemal en tur i marka, og kom til slutt ned i fine Maridalen som må være et av de vakreste steder på denne jord. Å bevare dette stedet er virkelig en av de tingene jeg kunne gå i tog for - altså protesttog mot golfbane... Sola skinte lavt og hestene var ute på blomsterengene. Idyll! Derfor er dagens glamourtips å sykle i skogen om kveldene, eller så landlig som man kan der man bor, og bare absorbere inntrykkene. Lufta, solnedgangen, sommerduftene - alt er som balsam for sjelen. God tur!

Bilde hentet fra nettsidene til Maridalen

2 kommentarer:

Anonym sa...

Huff. Naa fikk jeg hjemlengsel.
(Enda jeg bor i soer-Frankrike!)

Glamourbibliotekaren sa...

Seema: oi! Nå fikk jeg SørFrankrike-lengsel! :)

Populære innlegg