torsdag, juli 26, 2007

Liv Tyler


Ingen kan vel ha unngått å få med seg at Audrey er et stilikon for meg, men blant de nålevende skuespillere rager Liv Tyler høyt. Begge har vært modeller for Givenchy, men ellers er de ganske forskjellige - Audrey liten og sped, Liv høyere og kraftigere. Jeg liker hennes avslappede stil og sunne look. Her et bilde fra Greenwich Village (foran det gjerdet hvor det er hengt opp masse minnesgreier og kort), tatt på 1. juli som er både min og Livs bursdag. Fin kjole! Fint hår!

Forøvrig dukker det opp slike bilder hver eneste dag. Det virker som om fotografene beleirer huset hennes i Greenwich village. Sist jeg var i New York fikk jeg se slik paparazzivirksomhet med egne øyne i East Village - to fotografer løp foran og bak et kjendispar (vet ikke hvem det var), kastet seg ned bak biler, snek seg fram og knipset, ringte noen, løp videre, kastet seg ned bak biler osv. For et liv. Glad jeg slipper.

Ingen kommentarer:

Populære innlegg