søndag, oktober 21, 2007

Glamourbibliotekarens bidrag til tv-aksjonen:


Én krone for hver unike leser som er innom denne bloggen i dag. Audrey var tross alt Unicef-ambassadør, så dette gjør jeg også for å hedre henne.

Og jeg oppfordrer selvfølgelig alle andre bloggere til å gjøre det samme!

Dessuten kan du ringe givertelefonen på tlf. 820 44 110 - da gir du 175 kroner.


--------

RESULTAT:
Ved midnatt betalte jeg kr. 816,- inn til tv-aksjonens konto.

(816 unike lesere søndag 21. oktober, 1343 sideklikk)

Takk for alle besøk - som altså gir 816 barn hiv-medisin.

8 kommentarer:

Anonym sa...

En glimrende ide!!

Anonym sa...

Dessverre hørte jeg ikke bøssebæreren idag så jeg ga ved å ringe innsamlingstelefonen. Det koster 175 og nummret kan en finne på nettet.
Vær med!

ingunn sa...

Veldig bra tiltak! Synd jeg ikke fikk det med meg før midnatt, bare..

Jeg møtte heldigvis på bøssebærerne på vei ut døra idag, så jeg fikk gitt min dose også. ;)

Linda K sa...

en god gärning! hoppas jag inte kom för sent nu.

Anonym sa...

Veldig bra!

Anonym sa...

All ære til deg og Audrey for flott tiltak!

Anonym sa...

Sannelig hadde ikke Ingrid Stenvold en glamorøs, Audrey-inspirert frisyre også.. ;)

Glamourbibliotekaren sa...

Ja, jeg la merke til den - ganske søt kjole også!

Populære innlegg