torsdag, november 29, 2007

Ok, NÅ er jeg smigret...


Den norske bloggeren Agathe blir intervjuet i et blad denne måneden; Kamille. Hennes blogg StyleBytes er definitivt den beste i sin genre (mote) i Norge - en av de virkelig få som ikke skriver om kjendiser og kortlivede trender, men som har sin egen stil og som gjør det ene kuppet etter det andre på bruktmarkeder, for deretter å sette alt sammen til de mest smashing outfits. 

Gjett om jeg ble stolt da jeg så at hun hadde nevnt min blogg blant sine topp fem favoritter....! Der står jeg og blomstrer sammen med en annen favoritt av meg, nemlig svenske Underbara Clara. Ikke dårlig selskap!

Kudos til dem begge for å ha sin egen stil, for å våge å gå sine egne veier, og for å lage knakende gode blogger som skiller seg kraftig ut blant alle Kate Moss-copycats der ute. 

(bildet er rappet fra Agathes blogg)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Gratulerer, og det er vel fortjent. :)

snosen sa...

Jeg er veldig glad i både Glamourbibliotekaren og StyleBytes, nettopp fordi dere begge er tro til egen stil og ikke bare kopierer 'raske' trender. Dessuten handler Agathe second hand og Glamourbibliotekaren har fokus ting av god kvalitet som varer. Det liker jeg!

Glamourbibliotekaren sa...

Kaisa: Takk! :)

Snosen: Raske trender er såååå kjedelige.. :) Jeg er imponert over Agathes evne til alltid å finne fine klær.

Populære innlegg