søndag, desember 16, 2007

Glamourbibliotekarens adventskalender: Luke 16


Nest siste helg før jul - mange benytter kanskje anledningen til å handle ettersom det er søndagsåpne butikker, men Glamourbibliotekaren har et annet forslag: Gå en tur i skogen, plukk inn lyng og kongler og mose som du kan pynte til jul med. Og lag varm kakao når du kommer hjem. Evt. gå til en stue inni skogen og kjøp kakao og vafler der (Ullevålseter anbefales for Oslobeboere - ta banen opp til Sognsvann og gå inn). Skogen er så fin om vinteren før snøen kommer.

3 kommentarer:

Mari sa...

Å, kongler hørtes fint ut! Hadde jeg bare hatt en kongleskog:)

I stedet tilbringes søndagen med å kose opp leiligheten til storfint besøk. Tulipaner og kongerøkelse - og hadde jeg nå bare ikke greid å ødelegge støvsugeren!! (Derfor kom jeg på nettet nå: For å finne ut hvor jeg kan bestille ny del. Ingen forhandlere i Norge for Rowenta-støvsugere, eller? Kan noen hjelpe? Muligens på kanten, men et støvfritt hjem kan vel defineres som mulig glamorøst...)

Glamourbibliotekaren sa...

Kos deg med besøket ditt! :) Og hils Garbo!

Anonym sa...

Ja! Ja-ja-ja! Vi vil til skogs! Kjenner at det er alt for lenge siden jeg dro med familien til skogs nå!

For en finfin julekalender!

Populære innlegg