onsdag, desember 19, 2007

Glamourspørsmål fra leser: Hverdagsparfyme


Hei,
Jeg lurer på om du kan tipse om en bra hverdagsparfyme? Akkurat nå er favoriten min karma från lush.se. Parfymen skal helst ikke väre for tung.

Jeg vill takke for en koselig og fin blogg og önske deg og dine en god jul og godt nytt år.
Mange hilsner fra en norsk bibliotekar i Sverige, Karin



Hei! Jeg liker også Karma fra Lush veldig godt. Jeg vet ikke hvilke butikker du har tilgang til der du bor, men jeg tar utgangspunkt i de "vanlige" merkene som finnes f.eks. hos Kicks. Da vil jeg anbefale Lancômes Miracle - den er en fin hverdagsparfyme, nokså lett og frisk, men absolutt ikke anonym. Jeg synes også Diors nye Midnight Poison er ganske fin, men den har jo alle nå. Cacharel Noa Perle er ganske fin. Moschino I love love er frisk. Burberry Brit kan kanskje også være noe for deg. Og til slutt en riktig lett og fin duft som kanskje helst passer på sommeren: L'eau par Kenzo.

Bor du i Stockholmsområdet, anbefaler jeg deg å gå på Cow parfymeri i Mäster Samuelsgatan og sniffe litt på parfymene til Parfums de Rosine og l'Artisan.


Lykke til, og god jul til deg også!

mvh
Glamourbibliotekaren.

bilde: Lancome.com

Ingen kommentarer:

Populære innlegg