fredag, april 18, 2008

Åh det är skönt när mitt Oslo är... blått...

sakta gå hem genom stan...

9 kommentarer:

- B sa...

Åh, for et nydelig syn!
Og sangen du hinter til er også fabelaktig, den går nærmest kontinuerlig i hodet mitt på sommeren.
Ha en fin lørdag!

Anonym sa...

Fantastisk nydelig bilde!! Er det i omraadet ved Gamle Aker kirke og kirkegaarden der? Jeg ble helt matt. Og enda en gang fylt med 'hjemlengsel' mot Oslo pga bildene dine. :)

Anonym sa...

Takk for fin blogg som ofte muntrer meg opp i hverdagen! Hvilken sang er det dere snakker om?

Glamourbibliotekaren sa...

B: Ja, det er en herlig sang!

Alter ego: Japp, mellom kirka og Vår Frelsers gravlund. Et hav av scilla!

Kaos: Hyggelig at du liker bloggen! Sangen er "Sakta vi gå genom stan" med Monica Zetterlund. Egentlig heter den "Walking my baby back home". Bytt ut Oslo med Stockholm og blått med grønt :)

Mari sa...

Åh, så fantastisk! Enig med alter ego, jeg lengter litt til min andre hjemby jeg også. Rundt meg er det hvitt så langt øyet kan se:)

Anonym sa...

Kjørte tilfeldigvis forbi Vår Frelsers gravlund i dag, på baksiden. Og der var blomstene, gitt. Jeg kjører den veien kanskje 1 gang hvert år, så det var et artig sammentreff.

Glamourbibliotekaren sa...

Mari: Om noen år, vet du.. ;)

Kaisa: Var det ikke nydelig???

Anonym sa...

... en puss och sen börje vandra igen, ensamma hem genom stan

Anonym sa...

Veldig fint, selv om det sikkert nytes bedre utenfor en bil... Ellers er jo Gamle Aker kirke pen i seg selv, vi giftet oss der, så jeg er litt svak for både den og gravlunden.

Populære innlegg