søndag, september 28, 2008

What better way to spend a Sunday evening...

7 kommentarer:

Lille søster sa...

Dette var inspirerende!

Anaruh sa...

Det var nesten sånn min søndagskveld var i går! Jeg har blitt forkjølet (igjen!), og trengte litt kos. Så da var det fram med varm drikke, pledd og min Sex and the City Shoe Box, før jeg gikk tidlig til sengs. Kan leve på godfølelsen fra i går resten av uka nå :)
Ser ut som om du hadde en fin kveld du også.

Hva er den boksen øverst til høyre? Te?

Glamourbibliotekaren sa...

Lille søster: Bra! :)

Anaruh: Det er te fra Whittard of Chelsea.

Anonym sa...

Oooh, fin jakke og bukse. Hvor kommer de fra? Hilsen fra en fellow bibliotekar på et relativt - ja, faktisk - glamorøst hotellrom i Kirkenes.

Glamourbibliotekaren sa...

Å hjelp, det husker jeg ikke. Det KAN hende hoodien er fra Old Navy; de har en del slike velourkosedressgreier.

Anonym sa...

Vurderer å kjøpe meg ny platespiller, den jeg har nå var i det billigste laget, og den er så som så. Har du tips til gode turntables? :)

Glamourbibliotekaren sa...

Tja, vi trenger også en ny snart - jeg lurer på om vi satser på Hifiklubben denne gangen også :) De har fire modeller fra 1398 - 4498.

Populære innlegg