fredag, mars 27, 2009

Når duftet Deres hjem av vafler sist?


Det er jammen luksus å ha en fin mann som disker opp med vafler og økoblåbær på fredagskvelden når man selv bare ligger som et slakt på sofaen. Megaflashback til barndommen: Norge Rundt (!) og vafler, det blir ikke mer syttitalls hjemmekoselig enn det! Akkurat som Hollywoodstjernene som har begynt å strikke, bake og spille scrabble istedet for å fly rundt på premierer. Right up my alley.


Også kan man f.eks. dra fram sitt mismatchende loppis-porselen.

7 kommentarer:

L sa...

å... det minner meg om min barndom og...

Anonym sa...

Slike gutter det vil gamle Norge ha!

Anonym sa...

det minner meg ikke om min barndom, men en barndom som jeg ønsker for mine barn - og et voksenliv jeg ønsker for meg selv...:-)
Oh! Lykke!

h-svingen

Camilla Simone sa...

Mandag tryllet min mann vafler til meg. Heldig er vi.. God helg og god bedring.

fru Storlien sa...

vafler er jo så godt, men etter flere års sommerjobb som vaffelsteker på fjellstue har jeg mistet piffen på dette. Så her i huset vafles det når mor er bortreist.

Kaisa sa...

Partnere som lager godsaker, særlig når man er pjusk, er det beste i verden. Da er det bare å takke og rose og være blid! (Positiv forsterkning funker godt på mennesker også. ;) )

Glamourbibliotekaren sa...

Miss L: vafler var hot hot hot!! :-D

Anonym: You betcha! (mamma, er det deg?)

H-svingen: Så fint sagt :)

Frøken Fryd: Veldig heldige!

Fru Storlien: Jeg hadde en vaffelfri periode fra jeg var femten til jeg var nærmere tretti. :-D Jeg forspiste meg nemlig...

Kaisa: absolutt :)

Populære innlegg