søndag, november 22, 2009

I går var det sol

Jeg fant en fin rose som fikk bli med meg videre.




...Og den matchet jo formiddagens ikke-veldig-sunne lunch så godt.




Et grønt gjerde. En busk med snøbær.
(samt et par vantro og måpende mennesker på den andre siden av gata, som antagelig bor i huset bak, og trodde jeg snek meg rundt og tok bilde av eiendommen deres. Beklager.)





Et nakent novembertre med fine farger.



Og enda flere farger. De finnes fremdeles, bare man leter litt. November er slett ikke grå og trist.



7 kommentarer:

Ragna sa...

Så nydelige bilder! Enig i at det var fantastisk ute i går :-) Forøvrig var jeg innom Kaffegram på Sagene i morges, og da tenkte jeg på deg - i dag er en veldig fin kafé-dag...

fairytale sa...

liker veldig godt fotodagbok-konseptet. særlig i helgene :)

koristen sa...

Så nydelige bilder :-) Jeg gikk forbi en grønn plen med natt-og-dag i og sukket over kameraet jeg ikke hadde.

Glamourbibliotekaren sa...

Ragna: Var naturligvis innom Gram en tur også :)

Fairytale: Takk! :)

Koristen: Takk! Kamera må man alltid ha i veska :)

Hilde sa...

Lovely! Glamourbibliotekaren har et godt øye for de fine farger og motiv:) Takker for en særs inspirerende blogg, får støtt og stadig piffen til å sette i gang med nye prosjekt etter at jeg har tittet innom hos deg. Du ønskes en koselig førjulstid

Dictuzina sa...

Så fine bilder :) Har du et dyrt kamera eller bare et lite digitalt? Kan jo ta nokså bra bilder selv uten speilrefleks. Et bra speilreflekskamera er ikke noe særlig å drasse hit og dit på i veska akkurat :)

Glamourbibliotekaren sa...

Hilde: Takk det samme! :)

Dictuzina: Dette er et lite Fuji Finepix av eldre årgang - har planer om å investere i noe flottere, men det holder inntil videre :)

Populære innlegg