tirsdag, januar 26, 2010

Noe for din MacBook?




Jeg ser at mange havner i denne bloggen fordi de har googlet pc-vesker og mapper til mac, og da jeg kom over denne varianten, tenkte jeg like gjerne jeg kunne tipse alle! Mange av dere er bibliotekarer og/eller glad i bøker, kanskje også glad i gamle og litt støvete bøker i bortgjemte magasiner... og da er det jo bare rett og rimelig at det finnes en MacBook-mappe av denne typen! Skal man bære med seg sin Mac, kan man jo gjøre det med bibliotekar-stil. (Fra TwelveSouth)

12 kommentarer:

frikke sa...

For en herlig sak!
Kan resultere i at en kjøper laptop etter de fine veske/mappemulighetene.

Snåta sa...

Fantastisk! Bare så synd jeg ikke har mac.

La luz del norte sa...

Å, den var bare superkul!!!! Har mac, så nå må jeg bare slite ut den mappa jeg har...

Anonym sa...

Veldig stilig!

Arnfinn Pettersen sa...

Næh, de har ikke til 17".

Unknown sa...

Haha, Gutenberg slår tilbake mot e-bøker. :D

I sa...

Hoho! På fjorårets julemarked på den eminente designskolen Beckmans i Stockholm, hadde en av studentene gjort det samme: men med ekte bøker! Utskåret papir og sammenlimte sider. Garantert slagbeskyttelse, i hvert fall!

Forresten, det er for så vidt et tips og, vil du ha en førjulstur til Stockholm, legg det den helgen Beckmans har julemarked. Siden alle sikkert har begynt å planlegge årets jul..

vertinnen sa...

Disse var jo rett og slett skjønne, men ikke så fin at jeg bytter ut min laptop med mac:)

wine-fueled narcissism sa...

Hehe, så morsomt! :)

Chalten sa...

wow, denne var helt raa! :D

Anonym sa...

Jeg havnet på bloggen din bare på grunn av at jeg letet etter akkurat denne type pc-mappe. Thank you! :)

Glamourbibliotekaren sa...

Bare hyggelig! :)

Populære innlegg