torsdag, august 19, 2010

Augusthagen

Her om dagen tok jeg en liten vandring i hagen med Diana. Men ettersom det sikkert tar noen måneder før de bildene blir framkalt, tok jeg en ny vandring med Canon like etterpå.


Georginene er i fullt flor, tenk at en så liten rot kan bli til en så gedigen busk med sikkert femti blomster?!



Fine fine rosenskära.




Clematisen fra forrige eier hadde flyttet inn rundt verandatrappgelenderet da vi kom hjem fra ferie. Jeg ante ikke at det var liv i den en gang.



Nesten tjue epler teller vi, og det på et tre som ble plantet i midten av mai!



Valmuene lever fremdeles sitt eget liv utenfor min kontroll. Det er sånn det skal være.




4 kommentarer:

Synne sa...

Så mye fint å se! Håper du viser frem Diana-bildene også, når de blir fremkalt. Kanskje ikke like skarpe, men det gjør de opp for med sjarm... Ha en fin helg når den tid kommer!

Glamourbibliotekaren sa...

Du får smøre deg med tålmodighet! :) Men det kommer muligens noen andre lomobilder snart, fra i fjor kanskje?

Eli sa...

Så fine blomster dere har! Et godt tips til dine litt viltre valmuer:
Ta deg tid til å klippe bort avblomstra frøskolmer, for da vil det komme nye blomsterknopper i mengder! Og blomstene vil glede deg helt til de fryser.
Hilsen en som har erfart det.

Glamourbibliotekaren sa...

Takk! Det gjør jeg allerede, du har lært meg det!

Populære innlegg