onsdag, september 22, 2010

Fine bilder





Disse bildene fant jeg på et marked i Trastevere for to år siden. Jeg aner ikke hvem disse menneskene er, men de er høyst sannsynlig ferierende italienere en gang omkring 1960. På baksiden av det nederste bildet er det angitt både sted, høytid og år - det står med sirlig skrift "Pallanza. Pasqua ´59".

Papirkopiene er små og av litt kraftig papir, og minner meg nok en gang på hvor fint det er å holde bilder i hånda.



Er de ikke fine?

Ett av bildene har jeg rammet inn.

4 kommentarer:

Hermia Says sa...

Jättefina! Att tänka på att du köpt dem i just Trastevere gör dem ännu bättre :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Ja! :) De hadde så mye fint på det markedet.

Hege sa...

Ved Lago Maggiore.

Glamourbibliotekaren sa...

Nå så jeg plutselig at den blonde piken på de tre øverste bildene er den samme. Den mørke også?! Lurer på hvem de er.

Populære innlegg