mandag, september 20, 2010

Radio Glamourbibliotekar vol. 7 - høstens første spilleliste!

Høstens første utgave av Radio Glamourbibliotekar kan lyttes til HER, om man har Spotifytilgang. Dette er musikk som er fin å ha på øret eller i hodet når man f.eks. rusler rundt i byen og sparker med bena så høstløvet knaser, eller når man vandrer i marka og ser på ender. Eller sitter og jobber.

Enjoy! Tre timer!

Lista ser omtrent sånn ut (noen spor er lagt til senere).



Og husk: Fortsett å kjøpe plater, gjerne hos din lokale forhandler.

10 kommentarer:

Trine sa...

Takk, kjære bibliotekar! Nå er iphonen oppdatert og jeg er klar for en rusletur bort til lesesalen. Ha en fin dag!

Glamourbibliotekaren sa...

Takk det samme!

Ellen* sa...

Tusen takk for en god dose 'ny' musikk til Spotify'en min! Mye kjedelig omklassifiseringsjobb hos meg for tida - da er det fint med fin musikk!:o)

Tonje Borchgrevink sa...

Hei Glamourbibliotekar!
Jeg har prøvd å kontakte deg på yahoo-adressen, men får mailen i retur. Har du en annen mail jeg kan benytte?
Jeg har en nyåpnet nettbutikk som selger økologisk hudpleie, og lurte på om du var interessert i å teste noen av produktene?

Håper å høre fra deg!

Med vennlig hilsen
Tonje Borchgrevink
(tonje@bestavalt.no)

hh sa...

Flott! Gleder meg til å høre på ny spilleliste!

Silje sa...

De 10 første sangene er jo fra soundtracket til "Stealing beauty" jo:D fantastisk film, enda bedre soundtrack;) nå fikk jeg lyst å se den igjen, for n'te gang. Takk for fin liste:)

Glamourbibliotekaren sa...

Haha! Gratulerer! Jeg lurte på hvem som ville legge merke til det først! :) Ja, det er et glimrende soundtrack, helt utrolig tilpasset min musikksmak. (Cocteau Twins-låta er dog ikke den samme) Filmen likeså, jeg har den liggende framme og tenker å se den en av de nærmeste dagene.

Silje sa...

Ser nå at det er annen sang av Cocteau Twins; "Alice " som er brukt i filmen, er ganske fantastisk den også:) Er helt enig mht musikken i den filmen, første gang jeg så den var jeg nesten litt sjokkskadet etterpå, SÅ mye fin og kul musikk i en og samme film:)den blir lagt frem her også...

Anonym sa...

Fersk på blogg og nedlasting av musikk: hva slags abbonement hos Spotify må jeg ha for å laste ned din fine musikk til min IPod?

Glamourbibliotekaren sa...

hmmm... man må vel i allefall ha betalings-spotify tror jeg. Har ikke Spotify på iPoden min, så jeg har egentlig ikke utforska det. Også blir det vel litt annerledes i og med at du da ikke er på nett hele tiden.

Populære innlegg