søndag, februar 13, 2011

Inception

Etter å ha slått fast at jeg ikke ble lottomillionær denne uka heller, satte jeg raskt Inception i spilleren i går kveld. Videobutikken hadde et sympatisk tilbud om å låne tre filmer for prisen av to, og at jeg attpåtil kunne ha dem en hel uke. Passer fint i Oscar-sesongen! Det er alltids noen nominerte filmer man har gått glipp av på kino.

Action og science fiction er ikke nødvendigvis det jeg velger aller først når jeg skal se en film, men jeg klarte å henge med sånn noenlunde der karakterene trengte seg inn i andres drømmer og underbevisstheter. Spennende film, fascinerende scener der en velkledd Joseph Gordon-Levitt slåss i vektløs tilstand, og Leonardo di Caprio er og blir en god skuespiller. Absolutt verdt å se.



For en grundigere omtale, les Kulturdelen.

4 kommentarer:

Nanne sa...

Gleder meg til å se denne filmen, flott at den er kommet på DVD nå. Der ser du hvor mye jeg følger med;)

Jenny B sa...

Visst är det en läcker film! Det är flera månader sedan jag såg den, och jag har tänkt mycket på den och längtar efter att se om den. Man får inte blinka eller somna till när man ser filmen!r

peanut sa...

Jeg så dessverre South Park "Insheeption" før jeg så filmen, det ødela endel ;)

Glamourbibliotekaren sa...

MyFavoriteThings: Gled deg!

JennyB: Nei, man bør ha øynene klistret til skjermen hele tiden!

Peanut: Haha! Den har jeg ikke sett, men det høres ut som jeg burde!

Populære innlegg