tirsdag, september 27, 2011

Te: I Love Eco Ekologiskt grönt te med smak av apelsin och svartvinbär


Jeg vet ikke om disse teene finnes på Ica her i Norge, men jeg håper det! Særlig denne. Kjempegod! Det er altså en økologisk grønn te med appelsin og solbær, og jeg angrer allerede på at jeg ikke kjøpte flere pakker.

Koppen er et gigantisk Starbucks-krus, kjøpt i New York i 2005, som jeg nesten ikke tør bruke. Hanken har nemlig begynt å knase litt når jeg løfter den. Skrekken er at den knekker av og koppen deiser i gulvet.




3 kommentarer:

Fies notiser sa...

Mørkere + kaldere + godstol + tøfler + pledd = tetid!

Synne sa...

Oooh, den hørtes skikkelig god ut! Grønn te er best, spør du meg! Tror ICA fører en del slike teer her hjemme også, men den har jeg ikke sett - skal holde utkikk!

Glamourbibliotekaren sa...

Fies notiser: Å, definitivt!

Synne: Supert, hold utkikk!

Populære innlegg