søndag, september 09, 2012

Te: Twinings Jasmine Green Tea

Disse vakre septemberdagene innbyr til mang en tepause på verandaen. Aller helst sitter jeg på trappa med en god bok mens jeg sanker D-vitaminer til vinteren. Denne koppen er frokost-tekoppen fra Jasper Conrans servise for Wedgwood. (Vi fikk to slike i bryllupsgave, i tillegg til kaffeservise / middagstallerkener / suppetallerkener / salatboller osv. Enkelt, pent og delikat.) 


Twinings gjør det bra med sin jasminte. Veldig god! Har ikke sett denne i Norge - det kan godt hende den er å få tak i, men jeg har kjøpt den hos iHerb. Yndig størrelse på boksen også! 


4 kommentarer:

Synne sa...

Jeg er veldig glad i grønn te med sjasmin - nå skal jeg sannelig lage meg litt slik selv! Pen kopp og søt boks, sånt liker vi. God søndag videre!

Maren sa...

Åh, den fikk jeg veldig lyst til å prøve ut! Ha en fin søndag videre.

lindater sa...

Jeg blir så forelsket i slike tebokser!

Glamourbibliotekaren sa...

Alle: Prøv den! :)

Populære innlegg