lørdag, januar 12, 2013

Fin rød leppestift

Halvfebril med rød nese og blanke øyne snublet jeg inn på et parfymeri siste arbeidsdag før jul og kjøpte en liten presang til meg selv: En knallrød leppestift fra Dior. Et forsøk på å glamourifisere en hjemmestrikket-ullinnpakket drowsy stakkar på denne måten var dog kanskje litt korttenkt, siden rødfargen naturligvis bare ville fremheve den såre nesa. Men noen dager senere, da nesa hadde fått tilbake sin naturlige farge, var leppestiften helt perfekt til min lange grønne Joan Holloway-vintagekjole - så jeg har visst et talent for febershopping. Men særlig behagelig var det ikke. Butikker på den tiden av året er stressende nok om man er feberfri også. Heldigvis er den kjempefin!

6 kommentarer:

Jonas Lie sa...

Nå fikk jeg Lars Lillo-Stenberg og sangen om den knallrøde lebestiften i hodet, fra albumet Hjernen er alene.
Takk!
:D

Synne sa...

Den ser virkelig kjempefin ut! Ser gjerne kjolen også - grønn er jo favorittfargen min, hoho.
God lørdag!

Glamourbibliotekaren sa...

Jonas Lie: Neste dag så kjøpte jeg noe annet.. som jeg kunne putte i håret og få krøøøølleeer...

Synne: Takk det samme!

Kjersti sa...

Å, den ser lekker ut! Jeg misunner de som ser fine ut med leppestift, når jeg bruker det har den en tendens til å "skli ut". Bør vel lære meg å legge den ordentlig tenker jeg... Et lite problem i den store sammenhengen! :)

oppsummert sa...

Fortjent!

Glamourbibliotekaren sa...

Kjersti: :)

Oppsummert: Takk!

Populære innlegg