søndag, januar 27, 2013

Noen favoritter akkurat nå


En dusjsåpe som gjør at man våkner om morgenen er lurt nå i mørketida. Denne fra The Body Shop er flittig i bruk her i huset, i tillegg til en peppermint-såpe fra Avalon





Avalons lavendel-lotion er stadig min aller største yndling - den har beroligende virkning også, så den er kanskje aller best å bruke om kvelden. Mannen min er veldig glad i shampooen fra samme linje, i det hele tatt er det et bra merke med mange gode produkter. Parabenfritt, ingen SLS eller ftalater, ikke testet på dyr. 




Denne peon-kremen fra L'Occitane dufter av sommer! Jeg sikret meg et par flasker på salget deres forrige helg. Man kan selvfølgelig vente med å bruke den til sommeren, men det kan være fint å ta den i bruk nå midtvinters også - for å huske følelsen av å gå i lange skjørt som svoosjer rundt bare ben, eller rett og slett for å minne seg selv om at det kommer en sommer snart. 



Denne marokkanske argan-dusjoljen fra Yves Rocher kjennes også bra nå når huden er litt tørrere og mer ømfindtlig. Deilig duft og myk konsistens. 


Har dere noen favoritter akkurat nå som dere vil anbefale?




(Husk at ved bestillinger hos iherb.com kan nye kunder spare 5 dollar på første bestilling ved å bruke min kode HUZ242 - hvilket også gir meg noen poeng. Ved å bli kunde får man sin egen kode man kan gi bort til andre på samme måte, og spare opp poeng.) 


7 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg bruker The Body Shop sin dusjsåpe med kokosnøttduft hver sommer. Det er den ultimate sommerdusjduften for meg.
Nå om vinteren går det i Lano for liten og Lano for stor... :)

Regnboge sa...

Eg har grådig lite peiling på slikt, men Avalon-produkta såg veldig lovande ut, var freistande å prøve. Takk for tips!

Stine Arkeologine sa...

Jeg har blitt avhengig av Rainbow Colloidal Oatmeal dusjsåpe med lavendel som jeg bestiller på Iherb. Nydelig lavendellukt, og ellers mild og fin!

(Men det er bra jeg har en ekstra flaske i skapet, for i kveld røk glamourbudsjettet da jeg "bare skulle sjekke prisen" på en plate på MDT. Nå er det innkjøpsstopp frem til vinterferien!).

Ine sa...

Jeg elsker grapefrukt, så tror dusjsåpa fra Body Shop skal bli mitt neste innkjøp i den sjangeren.

Min go-to når det gjelder dusjsåper er den med shea fra Body Shop. Mild og deilig duft og masse fukt. Også liker jeg body butteret med samme duft, og den med aloe vera.

Glamourbibliotekaren sa...

Koselig koselig: Mmm, kokosnøtt. Absolutt sommerduft!

Regnboge: Ingen årsak! De er fine.

Stine A: MDT er farlig! Jeg tør nesten ikke lese nyhetsmailene fra dem lenger, selv om jeg må, for det er i høyeste grad relevant for jobben min. Men det er så lett å ryke utpå..

Ine: Grapefrukt er så friskt! Denne tror jeg er den beste grapefrukt-såpa jeg vet. Skal kjøpe den igjen når den fra Body Shop er tom :)

Anonym sa...

Er det noen som vet om Bodyshop sin dusjsåper er uten parabener?

Glamourbibliotekaren sa...

Anonym: Jeg tror det varierer litt. De er i allefall ikke konsekvente på å droppe parabener i produktene sine.

Populære innlegg