lørdag, mars 30, 2013

Påskeferien så langt via Instagram


Ferien begynte fredag kveld, da mannen min lagde margarita driver til oss. 




Lørdag var det storrengjøring. 




Og sola skinte inn på kjøkkenet. 




Kveld på Bristol etter fin konsert i domkirka. 




Søndag morgen, grytidlig, våknet av at sola skinte inn på soverommet. 




Påskehorror!




Nydelige. 



Presang fra min elskede - en av de fineste platene til Marvin på vinyl. 




Mange timer er så langt blitt tilbrakt på den lille verandaen til hageannekset vårt, altså studioet til mannen min. 




Han har tekjøkken der inne, og serverte meg en kopp kokoste! Sol og kokosduft; nesten litt sommerlig. (Om man ser bort fra lue og skjerf og saueskinn.) 




Onsdag kveld hørte jeg min yndlings-barokksopran Carolyn Sampson på P2 i en hel time. 




Og skjærtorsdag morgen snurret jeg denne, min påskegave til meg selv. 



6 kommentarer:

Anonym sa...

Fin påske!

Glamourbibliotekaren sa...

Ja!

Fivrelden sa...

Høres ut som en herlig påske :)

Kathrine sa...

For noen fine bilder! Det er utrolig hva mobilkamera og Instagram kan gjøre med blikket vårt på hverdagen ... fortsatt god påske!

¤Lykke¤ sa...

Fine stemningsbilder. Blir alltid så glad av å se instagrambildene dine!
Fortsatt god påske. :)

Glamourbibliotekaren sa...

Fivrelden: Det er det!

Skapt: Og kamera i veska til enhver tid i minst femten år før mobilkameraet eksisterte :) Jeg har alltid dokumentert!

Lykke: Så hyggelig å høre! God påske til deg også!

Populære innlegg