søndag, august 10, 2014

Sommerkveld på verandaen

Når sola går ned, kommer etterhvert lysene på av seg selv. Da er det fint å sitte på verandaen og se utover hagen! I den grad jeg klarer å se forbi alt som vokser vilt på innsiden.. haha! Clematis og kaprifol og gjøglere og erteblomster og klokkeranker og cherrytomatplanter i et eneste virvar. 


Legg til en kanne te, en bok (og derfor en liten lampe når mørket kommer), duften av kaprifol og lyden av sirisser - non-stop - og av og til et mildt vindpust, så har dere min perfekte sommerkveld på verandaen. 


Hvis jeg står, ser jeg lyktene i morelltreet der borte. 


När skymningen faller, tänder Glamourbibliotekarien alla ljus. 

Et litt slitt utvalg av lykter, samt tilfeldige blomster plukket i full fart. Kaprifol i den lave vasen, plukket på innsiden av verandaen, og pelargonia og mynteblader i flaska! (fra krukker på verandatrappa)



'Round midnight. 



7 kommentarer:

Kjersti sa...

Så koselig! Jeg blir inspirert :)

Maja sa...

Skikkelig koselig!! Jeg blir også inspirert :)

Stine Arkeologine sa...

Deilig og fredelig, ser det ut! :-)

Marit sa...

Er det solcellelykter? Husker du hvor du har fått tak i dem? Har sett litt rundt, men finner ingen fine... :)

Hermia Says sa...

Härligt! Men kaprifolen din har den blommat om? Min blommar tidigt på sommaren men bara en gång hittills har jag sett den blomma på nytt.

Glamourbibliotekaren sa...

Kjersti & Maja: Så hyggelig å inspirere!

Stine Arkeologine: Veldig! Hører kun sirissene.

Marit: Ja, det er det! Lurer på om jeg kjøpte dem på Ikea, for noen år siden.

Hermia: Mine blomstrer flere ganger! :)

Synne sa...

Hvilken idyll!

Populære innlegg