onsdag, desember 31, 2014

Godt nytt år!


Kjære lesere av denne blogg! Jeg sier som jeg gjorde på nyttårsaften i fjor og årene før: 

Tusen takk for alle hyggelige kommentarer, mailer, presanger og julekort jeg har fått av dere i året som har gått. Jeg har verdens beste lesere! Dere er en gjeng med smarte og oppegående mennesker som støtter og oppmuntrer hverandre i kommentarfeltet, uten å vite hverandres navn eller bakgrunn. Antallet ufine kommentarer er lik null, jeg må så å si aldri sensurere noe som helst, og det sier litt om hvor lite misunnelse og jantelov som råder blant denne bloggens lesere. Det er jeg veldig glad for. 

Jeg håper dere alle har en fin nyttårsaften! Pass på hundene når rakettene begynner å smelle, og husk at barn foretrekker klinkende edru foreldre om de får velge. 

Jeg og min elskede skal tilbringe kvelden i teatret, og deretter være hjemme hos oss selv. Han har som vanlig laget crème brûlée til oss, vi lager middagen sammen, vi har vært nede ved sjøen i de siste timene av dagslyset i 2014, og sent i kveld blir det film. 



Og aftenens nyttårsmelodi er det Peggy Lee som står for. Denne innspillingen gjorde hun da hun var over seksti år, og kanskje er det også noe av det aller mest ekte hun gjorde. En underbar sangerinne var hun. Klump i halsen. 





Jeg ønsker hver og en av dere et riktig fint og fredelig 2015! Vi ses snart!

GODT NYTT ÅR!


15 kommentarer:

Hermia Says sa...

Gott nytt år kära Glamoubibliotekar!

X sa...

Godt nytt år til deg og dine. Takker for flott blogg, selv er jeg sannsynlig ti år eldre enn deg, men bedre lesing finnes ikke! Fantastiske bokanmeldelser og glamorøse musikkanmeldelser. Kos dere:-)
Mvh sykepleiern :-)

Hazel sa...

Godt nytår, kære Glamourbibliotekar! jeg fandt din blog i januar, og den har været min favoritblog hele 2014 :)

Anonym sa...

Godt nytt år! Du viser at glamour er mulig - for alle! Og inspirerer med bok-, kafe-, by- og musikkanmeldelser. Hjemmenyttårsaften med mann og sovende småbarn. Men vi har pynta oss! (Tenkte først å tilbringe kvelden i pysjbukse...) Så får vi se om vi greier å holde oss våkne til klokka blir tolv for å vekke barna til rakettene :)
- stud.med.

Solveig sa...

Riktig godt nytt år til deg kjære Glamourbibliotekaren, og tusen takk for alle fine stunder, bilder og inspirerende skriverier! Bloggen din er min daily fix :-) Gleder meg til å følge den videre!

Gunn sa...

Ønsker deg et riktig godt nytt år, og jeg vil samtidig takke for mange fine lesestunder. Du har en utrolig inspirerende blogg, men som sagt tidligere, spillelistene betyr nesten enda mer for meg. Det dummeste med at jula snart er slutt, er at det ikke blir like naturlig å høre på juleperlene på Spotify. Gleder meg allerede til neste års advent/jul. :-)

glamourstudenten sa...

Godt nytt år til Glamourbibliotekaren og alle leserne! Gleder meg til enda et år i dette herlige fellesskapet!

Mkl sa...

Godt nytt år! Tusen takk for en blogg som har gitt meg mange tips til hvordan jeg kan glede meg mer over mine egne hverdager. Vi er i veldig ulike livssituasjoner på mange måter, men jeg har lært mye av deg om leseglede, hageglede, god te og kaker, og gylne øyeblikkk enten på grunn av vakre omgivelser eller gode følelser. Særlig kjenner jeg meg igjen i gleden over ting med en historie som man selv kan bli en del av ved å ta dem i bruk.
Og så har jeg sett at det er flere enn meg som kan farge dagen sin med lebestift uten at det bare blir overflatisk:)
Hilsen fast leser fra ca 2007 tror jeg:kr

Linda Mari sa...

Godt nytt år til deg også, og tusen takk for en hærlig blogg som jeg leser hver eneste dag! Synes flere lesere burde hive seg på og ønske favorittbloggeren vår et godt nytt år, kom igjen folkens! ;-)

Anonym sa...

Godt nyttår, glamourbibliotekar!

Kjersti sa...

Godt nytt år! Takk for alle fine innlegg i 2014 - og jeg gleder meg over at det bare skal fortsette i 2015!

Stine Arkeologine sa...

Ønsker deg og dine et riktig godt nytt år, må 2015 bli minst like fint som det forrige! :-)

togpiken sa...

Riktig godt nyttår til glamourbibliitekaren og alle som vanker her :)

Maja sa...

Jeg sier godt nyttår her også jeg :) Identiske kommentarer til nesten alle innleggene her nå, men jeg mener det: Tusen takk for nok et år fylt av fine bilder og inspirerende bloggposter. You rock!

Glamourbibliotekaren sa...

Alle sammen: Tusen takk for hyggelige meldinger! Et riktig godt nytt år ønsker jeg dere, mine kjære lesere!

Populære innlegg