mandag, juni 15, 2015

Aïcha


Dere vet jo om den hvite benken, den mannen min snekra til meg - A-mennesket i familien - hvor jeg kan sitte i morgensola og drikke te. Når prydkirsebæren blomstrer, når den gule rosebusken blomstrer, eller når som helst egentlig. 


Akkurat nå blomstrer nevnte rose, og jeg klarer ikke å rive meg løs. Hver blomst er et kunstverk, og lukter så godt!!  



Humler og bier er også begeistret, og summelyden er et fint soundtrack til morgenstunden. 




Så delikat og skir i motlys. 


Så fint mot den grønne veggen og lilla gressløk. 




Her er det så fint å sitte!



6 kommentarer:

Kjellrun Steinarsdotter sa...

Herregud, så nydelig! :)
Hva dufter den?
Om nå dette kan beskrives?

Stine Arkeologine sa...

Drømmested! :-)

eli sa...


Så fantastisk vakre roser du har!!

Kirsti sa...

Gule roser er noe av det vakreste jeg vet, jeg lurer på om bestemor hadde denne typen i hagen sin. Minner veldig i allefall. Kjenner smaken av bringebærsaft som vi fikk servert i Donaldglass på campingbordet hennes :) Nydelige bilder Glamourbibliotekaren!

Glamourbibliotekaren sa...

Kjellrun S: Den er helt praktfull! Enda finere i dag! Vet ikke hvordan jeg skal beskrive duften - veldig intens og rik på et vis. Nesten litt tung.

Stine A: Ja, virkelig!

Eli: Ja, de er så fine! Takk!

Kirsti: Koselig minne :)

Anne (Moseplassen) sa...

så vidunderlige bilder!
Perfekte partnere benken og Aicha :)

Populære innlegg