torsdag, juni 18, 2015

Den siste uka via Instagram














Nå er sommerfølelsen virkelig på plass. Det er så herlig! Sløve dager, frokost ute i sola, tilbringe hele formiddagen OG ettermiddagen på verandaen sammen med mannen min, døse i hengekøya, tusle rundt i ettermiddagssola og vanne rosene, ha på kjole, sommerhatt, så mye solkrem i ansiktet at jeg ser litt sjokk-gråsprengt ut ved tinningene neste morgen. Iste, myntete fra hagen, tøysko, plukke blomster, - og som i går, da regnet kom: Tilbringe formiddagen ved spisebordet med ei bok og en kopp te, med friske blomster og levende lys ved min side. Og sol om kvelden igjen. Dette slaraffenlivet passer meg utmerket. Jeg har lengtet så til sommeren, til å ikke se på klokka, til å ta alt som det kommer, til å ikke planlegge noenting!

7 kommentarer:

Hermia sa...

Här kallt, grått och på tok för mycket att göra på jobbet (särskilt när hjärnan börjat gå in i feriemodus)... Men jag ser vad som väntar! Det är gott!

Ingunn sa...

Så nydelig. Høres ut som et deilig slaraffenliv :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Hermia: Hold ut! :) Snart er det sommer hos deg også!

Ingunn: Absolutt!

SiL sa...

Så herlig! Ps! Kjempefin stråhatt - hvor er den fra? :-)

Glamourbibliotekaren sa...

SiL: Takk - den er fra Coney Island, the Broolyn Beach shop! :)

Stjernekast sa...

Ååh så guddomelig herlig! God helg!

Glamourbibliotekaren sa...

Takk det samme!

Populære innlegg