søndag, juli 19, 2015

Sommerfavoritter

I sandalsesongen, evt barfotsesongen, kan man jo passe på å ha ekstra sommerlige farger på tærne! Her er de jeg bruker om sommeren: 

IsaDora Scuba Blue, Korres Peach Cream, Revlon Wintermint (med masse glitter), IsaDora Rock Rose


China Glaze High Hopes, Essie Lilacism, IsaDora Milkshake, Essie Watermelon



IsaDora Gold Sparkles, Mavala Paris, Essie Allure, Essie Mint Candy Apple


Samt en av årets nye fra Essie, absolutt en slager: 


Saltwater Happy!




(Det betyr at jeg om vinteren nesten utelukkende bruker to-tre mørke farger, ser jeg nå når jeg har plukka vekk alle de sommerlige fargene fra samlingen)

4 kommentarer:

Stine Arkeologine sa...

Lekre sommerfarger! :-) Den siste er sikkert fin på ordentlig sommerbrune føtter, har prøvd en lignende farge men så mer anemisk enn sommerfrisk ut så den gikk videre til en venninne som kler den bedre. Her går det mye i vannmelonfargen til Essie, liker den godt!

koristen sa...

Fine sommerfarger! Den nye Essie-lakken der har jeg også lyst på, både på fingre og tær :-)

Anonym sa...

Watermelon er min favoritt :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Stine A: Ja, den er fin! Lyseblå krever nok litt gyllen hud ja, det har du rett i.

Koristen: Den er lekker!

Anonym: Kjempefin!

Populære innlegg