søndag, februar 28, 2016

Nattens kjole


For første gang på kanskje 17 år skal jeg ikke sitte oppe og følge hele Oscar-utdelingen fra start til slutt, det går rett og slett ikke i hop med planene denne søndagen-mandagen. Jeg må dra tidlig på jobb i morgen, og være opplagt, ingen våkenatt-mulighet. Men det er egentlig ikke noe stort savn, for jeg har ikke rukket å se noen av filmene i år. I stedet: La meg presentere nattens kjole - Oscar de la Rentas nydelige nattehimmelblå silkedrøm! Mon tro om noen stiller i denne. Det blir jo alltid morsomt å se kjolene i morgen, hvilke trender som regjerer. Vi får kanskje ta en liten gjennomgang utpå dagen. 

Edit: måtte jo opp og se en del av den allikevel...!

1 kommentar:

Anonym sa...

Nydelig kjole. Jeg har heller ikke sett noe i natt, eller på morgen tv i dag tidlig... hørte på radioen i det jeg gikk ut av døra at Alicia Vikander fikk sin Oscar for beste kvinnelige birolle. Vel fortjent synes jeg. Hennes skuespill var mesterlig i filmen Den danske piken. Andre filmer har jeg dessverre ikke sett. Gleder meg til å ta en titt på kjolene senere i dag. Ser du har lagt ut noen i innlegget over. Cate Blanchett sin var virkelig nydelig, spør du meg!

Vh
Astrid

Populære innlegg