fredag, juli 15, 2016

Confessions of a summer-productoholic


Dette bildet tyder på én ting: Sommerferie. 

Badekarkanten full av produkter som dufter tropisk - kokos, vanilje, gardenia, sitron. 
Dusjsåper, oljer, shampooer, bodyscrub. 




Og nesten tilsvarende mengder bodylotion. Kokos, gardenia, vanilje, appelsin... 


Men så dusjer man jo ekstra ofte om sommeren når det er varmt, flere ganger om dagen. Om morgenen, etter stranda, om kvelden - det går unna. Og dere vet jo at jeg er en duft-junkie. 

Sånn er det med den saken! Noen som kjenner seg igjen?



(Pacifica-produktene kjøper jeg hos Røtter, John Masters hos frisøren min, et par Yves Rocher-produkter har jeg kjøpt hos Yves Rocher i Göteborg, mens Kiss my face, EO, Shikai, Out of Africa, Desert Essence og Monoi Tiki Tahiti har jeg kjøpt hos iHerb. Mest mulig økologisk, ingen parabener såvidt jeg vet. Yves Rocher er nok unntaket)




3 kommentarer:

Maja sa...

Rekker opp hånda! Jeg er akkurat som deg :-) Sikler når jeg ser disse bildene. Tror helsekostbutikken i nabolaget fører noen av disse merkene, takk for dytt! Skal undersøke saken i dag :-)

Glamourbibliotekaren sa...

Godt å høre at vi er flere :)

Anita sa...

Kan nesten lukte såper og kremer og shampoer helt hit.... Mmmmm... Trenger noen gode dufttips/produkter nå når høsten nærmer seg...

Populære innlegg