onsdag, oktober 12, 2016

Radio Glamourbibliotekar vol. 36!


Jeg lovte dere en ny spilleliste med oldies and goodies forleden - her er den! Hovedvekt på 30- og 40-tallet, noe fra 50-tallet. De store låtskriverne. De store sangerne. Er ikke dette et perfekt soundtrack for høstkvelder, så vet ikke jeg! (Og dette er musikk man finner på 78-plater på loppemarkeder, så det er alltid lurt å sjekke ut beholdningen der.) 

Radio Glamourbibliotekar vol. 36 

Enjoy!


P.S. Takk for hyggelige kommentarer om musikkformidlingen min. Ingenting gjør meg gladere her i bloggen enn å høre at jeg har bidratt til å utvide musikalske horisonter hos noen av dere! That's what I do, that's why I'm here. 

4 kommentarer:

tea sa...

Perfekt soundtrack for studier også! Sitter og jobber mens jeg hører på spillelista, kjempefin! Gjør jobbingen litt koseligere :)

koristen sa...

Mmm, deilig musikk å jobbe til :-) Og du har absolutt utvidet min musikalske horisont. Uten deg hadde jeg sikkert ikke hørt om for eksempel Blossom Dearie, og det hadde vært ille :-D

Glamourlektoren sa...

Tusen takk - gleder meg :-)

cashmereandcamera sa...

Jeg digger spotify-kanalen din. Bruker den hele tiden, og oppdager stadig nye perler og artister jeg aldri har hørt om, men som fort blir favoritter. Takk for at du deler❤️

Populære innlegg