tirsdag, november 29, 2016

Agatha

For noen år siden pleide jeg alltid å sjekke ut Agatha-butikkene når jeg var i Frankrike. Agatha er en smykkekjede som alltid har hatt veldig estetiske kataloger (som jeg fikk tilsendt i posten) og ganske minimalistiske men lekre smykker. Jeg kjøpte som regel med et par hjem, evt. et armbånd eller to, fra Paris. De siste gangene har jeg glemt det litt, kanskje fordi jeg har så jeg klarer meg med denslags, men disse halvmåneformede øreringene falt jeg pladask for da jeg plutselig kom på at jeg skulle sjekke nettbutikken. Kanskje de finnes fremdeles neste gang jeg skal til Paris? Man kan jo håpe!

(...samt i omlag tjue collager fra de første årene i denne bloggen.)

2 kommentarer:

Stine sa...

Igjen: enkelt - og heilt nydeleg!

Ragnhild sa...

Fine!

Populære innlegg