torsdag, august 31, 2017

De siste dagene i august de tolv siste årene

Når man har en blogg som har eksistert i en del år, er det morsomt å se tilbake! Hva gjorde jeg i slutten av august?




I fjor plukket vi solsikker i en diger åker, og magen min var stor!



I 2015 lå jeg på stranda og leste Paul Auster. 



I 2014 badet jeg i fjorden så å si hver augustdag, men av og til også i badekaret på det flunkende nye mintgrønne badet vårt!


I 2013 satt jeg i en liten provencalsk landsby og leste Hemingway mens servitrisen på den lille kaféen ved fontena serverte meg en blanding av assam og lapsang.



I 2012 var vi i Toscana igjen. 



I 2011 tilbragte jeg augustkveldene under morelltreet. 


I august 2010 bygde vi studio i hagen, og fant en Tomte-bil under plena!



I august 2009 hadde vi akkurat flyttet inn i nytt hus, og plukket blåbær i nærmeste skog. 



I slutten av august 2008 dro vi på en av de beste feriene noensinne - nemlig til Capri. 



Sist i august 2007 tok jeg bilde av veggen på Tøyen t-bane fordi den er så fin! Og fordi jeg tenkte "en dag vil jeg ha et bad i denne fargen". Det har vi nå!



I august 2006 la jeg ut bilde av min aller største helt, og konkluderte med at han var velstelt på håret. Haha!


Og i august 2005 blogget jeg så å si ikke noe som helst. 






3 kommentarer:

Randi sa...

Så artig å se!
Og ikke minst, her er jo golvet jeg kan tenke meg både på bad og kanskje kjøkken? i vårt "nye" hus fra 70tallet!
Kan jeg spørre om det er belegg eller flis? Og kan du antyde hvor du har kjøpt?
Er så glad i bloggen din, og syns det er så fint å lese om at livet ditt ikke er så veldig forandra etter at lille babyen kom til verden! Dere er bare blitt berika <3

Glamourbibliotekaren sa...

Takk for det! :) Veldig berika! Forandringer er det jo, men det føles mer som at ting er lagt til og ingenting er tatt bort, og det er fint! Gulvet er belegg (jeg mista ei parfymeflaske på flisgulv en gang, aldri mer!!), hva slags type er jeg usikker på, men metervare i alle fall :) Vi kjøpte det utenbys, på en eller annen slik byggvarehandel - kunne det være på Ski Bygg mon tro? Her er mer info om selve badet vårt!

Randi sa...

I min iver så glemte jeg jo å søke i bloggen din før jeg spurte, så jeg har allerede lest og sett bilder fra det den gang nye badet! Flott! Og takk for at du tar deg tid til å svare!
Her blir det belegg! Håper å finne disse rutene her vi bor.
Og så klart det blir mange forandringer når dere blir tre istedet for to, men jeg syns du sier det så fint! At noe er lagt til, og ingenting tatt bort <3
Jeg følte det på samme måten da datra mi ble født for snart 30 år siden :-) <3
Kos dere masse framover <3

Populære innlegg