mandag, januar 29, 2018

Mandag og fine ting

God morgen! Siste mandag i januar! La oss se på noen fine ting som kan gjøre en mørk morgen litt lysere.



Når ettermiddagssola treffer fasadene i Skovveien. Umiddelbar vårfølelse!





Te og te og te.



Litt klassisk kjøkkenkunst. Denne plakaten kjøpte jeg i en bod ved Seinen det året vi kjøpte huset vårt, dvs bare noen dager etter at vi hadde signert kontrakten. Det var moro å rusle rundt i Paris og se etter ting til vårt nye gamle fine hus!


Å spille plater.


Slike små totter i senga vår. Hvilken gave.

4 kommentarer:

Ragnhild sa...

Nydelige små tær! Tusen takk for fin start på uka :-)

Anonym sa...

Så fint! Dette gjorde dagen min lysere!

Anonym sa...

Tusen takk for en fin stemning!
Jeg er invitert med på konsert i kveld av kjæresten min og gleder meg!

Hilsen Stine :-)

Ingrid sa...

Koselige bilder, tusen takk :-)

Populære innlegg