søndag, februar 04, 2018

Perchs Hvid Créme



Hvid créme bestilte jeg til mine scones da jeg tilbragte en formiddag hos Perchs tidligere i vinter. Jeg har likt så å si alle teene jeg har drukket hos dem og kjøpt hos dem i årenes løp, med den hvite ananasteen som favoritt - som jeg jo har nevnt ca tusen ganger. De andre hvite er også veldig gode, og hvid créme er hakk i hæl bak ananasteen. Det er en kinesisk pai mu tan, søt og kremet, og inneholder både hvit og grønn te, litt kokos, solsikkeblomst og aroma (udefinert sådan). Knallgod. Denne skal jeg alltid ha i hus, merk mine ord. 






  

3 kommentarer:

Ingerid sa...

Ja! Så hjertens enig i at denne er god. For meg er dette en te nettopp for denne årstiden, februar og litt lysere dager, og den hører hjemme i tekannen på jobben. Og det beste er at jeg har en helt ny pakke som skal tas i bruk denne uken! Har den ikke litt ingefær i seg? Et bittelite hint?

Anonym sa...

Så nydelige bilder. Takk, disse varmet i hjertet mitt i dag. Nå fikk jeg lyst på te også, så jeg skal lage meg en kopp Lady Grey som er min favoritt. Takk for tips om hvid creme!

Anonym sa...

Gikk sporenstreks til Perchs og kjøpte hvid creme. Den er så god som du sa! Takk for det :-)

Populære innlegg