onsdag, februar 15, 2006

God nyhet for Body Shop-fans!


Dewberry var den store hiten på gymnaset. På hver bytur hamstret man dusjsåpe, bodylotion, badeolje, parfyme. Halve klassen duftet av Dewberry. Og plutselig en dag var den borte. I utlandet har den vært å få tak i, men den har gradvis forsvunnet der også. White Musk beholdt de, og den litt schizofrene Oceanus. Men Dewberry - som virkelig var en bestselger - ble fjernet.

Derfor ble jeg meget lykkelig da jeg oppdaget den blant noen få utvalgte parfymeoljer på Body Shop her om dagen. De har tydeligvis begynt så smått med parfymeoljer igjen - de hadde Dewberry, Juba, Japanese Musk, Strawberry og et par til av de gode gamle. Dette er gode nyheter for oss nostalgikere!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Så fantastisk!
Jeg har bare en sånn liten parfymestick, som ser ut som en lypsyl. Stakkar Mamma, trodde det var det og la på et godt lag før hun la seg en kveld. Jeg tror ikke hun syntes det var en spesielt god lypsyl...

Anonym sa...

Lykke! Har de den Fizzy også? Fizzy ett eller annet? Peach?

Glamourbibliotekaren sa...

ååå, håper det! Men det husker jeg ikke. Kan sjekke neste gang jeg er i byen - antagelig i morgen!

mvh
Glamourbibliotekaren

Anonym sa...

Hurra! Må kjøpe olje og lage dewberry dusjsåpe! *glede seg*

Glamourbibliotekaren sa...

Regnet med du ville bli lykkelig over dette! Husker at du hadde nesten samtlige produkter på et eller annet tidspunkt.

Populære innlegg