lørdag, juni 10, 2006

Ah, endelig! Det perfekte paret!

I dag tidlig prøvde jeg på meg min kjærestes Levisbukser bare for moro skyld, fordi jeg regnet med at de kom til å se helt idiotiske ut på meg. Guess what. De satt som et skudd!!! Jeg ble yr av glede og stod siklende utenfor nærmeste forhandler da de åpnet. Dessverre hadde de bare lyse stygge varianter igjen, så jeg suste videre - og på Carlings på Karl Johan fant jeg dem. Den Björn Borg-aktige ekspeditøren sa at de var JÄTTEFINE til meg - hurra! Da er jeg lett å overtale. Jeg retter en stor takk til Lotte, som tipset om å gå til Carlings og lette sitt hjerte til ekspeditørene der! Og jeg anbefaler alle å prøve dongeribuksene til mennene deres, just in case. (Det kuleste er jo at vi kan byttelåne bukser!)

Og Carlings har forøvrig salg nå, bl.a. på Nudie, som noen nevnte i forrige jeans-post.



Levis 512 - min redning

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha , så bra! Jeg må se og komme meg til Carlings jeg også, nå som feriepengene har kommet. Takk for tipset om salg :-)

Linda K sa...

grattis! nya jeans är alltid kul :) Levis är SÅ snyggt! *fniss* kul med björn borg-expediten :D

Populære innlegg